Saturday 13 February 2010

اتوبوسهای بسیار حامل طرفداران خامنه ای


اتوبوسهای حامل طرفداران جمهوری اسلامی در 22 بهمن 88

صف اتوبوسهائیکه افراد حامی رهبری را اورده بودند !!
عکس‌های ماهواره‌ای نشان می‌دهد که بر خلاف ادعاهای رهبری، صف اتوبوس‌های حامی رهبری طولانی‌تر از صف مردم همیشه در
صحنه بوده است. بنا بر تصاویر بدست آمده از 'گوگل ارت' میدان آزادی آنقدرها شلوغ نیست که دولت ادعایش را کرده بود. بسیاری از خیابان‌های منتهی به این میدان پر از اتوبوس‌هایی است که حامیان دولت را به تهران آورده است. از میزان ساندیس مصرفی نیز اطلاعی در دست نیست. رهبری از اتوبوس‌ها تقدیر نکرده است.
این عکس‌های ماهواره‌ای مربوط به زمان سخنرانی محمود احمدی‌نژاد است. مطمئنا تعداد حاضران در میدان ازادی از یک میلیون نفر خیلی کمتر است.
البته جمعیت نسبتا زیادی در خیابان آزادی به سمت این میدان در حرکت بوده، اما بعید به نظر می‌رسد کل جمعیت حاضر بیش از نیم میلیون نفر بوده باشد که با احتساب حامیان میرحسین موسوی، باز با ارقام ادعایی خبرگزاری‌ها همخوانی ندارد.
آیت‌الله خامنه‌ای دیروز گفت: «آيا حضور ده‌ها ميليون انسان بصير و پرانگيزه در جشن سي و يكسالگي انقلاب كافي نيست كه معاندان و فريب‌خوردگان داخلي را كه گاه رياكارانه دم از "مردم " مي‌زنند، به خود آورد و راه و خواست مردم را كه همان صراط مستقيم اسلام ناب محمدي صلي‌الله عليه و آله و راه امام بزرگوار است،‌ به آنان نشان دهد؟» . مقام رهبری در سخنان خود اشاره‌ای به اتوبوس‌های شرکت کننده در مراسم دیروز نکرد

No comments:

Post a Comment