Sunday 1 November 2009

فراخوان

جمعي از سبز هاي دانشگاه هاي سراسر كشور طي يك فراخوان از عموم دانشجويان همه دانشگاه هاي ايران
دعوت كرده اند تا در روز 13 آبان پس از همراهي با عموم مردم در راهپيمايي سراسري در خيابان ها، با شركت در تجمعات اعتراضي داخل دانشگاه ها به استبداد و استكبار زمانه يادآوري كنند كه دانشجوي ايراني
هميشه و در هم حال با استبداد و استكبار مقابله خواهد كرد.
در اين فراخوان از دانشجويان دانشگاه سرار كشور دعوت شده است كه نسبت به دولت كودتايي احمدي نژاد و
دولت روسيه به عنوان نماد استبداد و استكبار زمانه اعتراض كنند.
متن اين فراخوان رزا در ادامه ميخوانيد

فراخون سبزهاي دانشگاه هاي سراسر كشور براي تجمع 13 آبان در صحن دانشگاه ها

بدون شك روز 13 آبان در تاريخ معاصر ايران نماد مبارزه نسل جوان دانشجو و دانش آموز با استبداد و استكبار است.
اگر اعتراض جوانان سال هاي 57 و 58 به مستبد داخلي و خارجي آن دوران از جنس زمان خويش و انقلابي بود ، اعتراض و مبارزه جوانان نسل ما با مستبدان و مستكبران زمانه مدني ، مسالمت آميز و به دور از خشم انقلابي است.
اگر در 13 سال 57 رژيم سلطنتي و شاه دوران نماد استبداد بود ، در 13 آبان 88 دولت كودتا و استبداد ديني نماد ظلم و جور حاكمان زورگو است.
اگر تاريخ آمريكايي ها را مسئول كودتا 28 مرداد سال 32و سرنگوني دولت قانوني دكتر مصدق ميداند ، اينبار ايرانيان و جهانيان دولت روسيه را همدست در كودتا 22 خرداد سال 88 ميداند و اين دولت را شريك در جنايات كودتاچيان به شمار مي اورد.
اگر در 13 آبان 58 سفارتخانه امريكا به خاطر سياست هاي مداخله جويانه و حمايت دولت ايالات متحده از محمدرضا پهلوي مستبد منفور نزد ملت ايران ، مغضوب جوانان انقلابي شد ، در 13 آبان 88 جوانان دموكراسي خواه ايراني نسبت به حمايت هاي دولت روسيه از دولت كودتايي احمدي نژاد كه با تقلب ، كشتار مردم و جنايت سركار آمده ، معترضند.
دانشجو و دانش آموز جوان ايراني در 13 آبان 88 همانقدر با شور هيجان به استبداد و استكبار معترض است كه جوان ايراني سال هاي 57 و 58 . اما نگاه نسل جوان دهه 80 ايران مانند جوانان سال هاي انقلاب ، انقلابي نيست. بلكه دموكراسي خواه ، مسالمت جو و مخالف خشونت است.
از اين رو ما ، جمعي از سبز هاي دانشگاه هاي سراسر كشور ، از همه دانشجويان آزادي خواه و عدالت طلب ايراني دعوت ميكنيم كه ضمن همراهي با جنبش سبز در راهپيمايي خياباني روز 13 آبان ، با برگزاري و شركت در تجمعات اعتراضي داخل دانشگاه هاي سراسر كشور در اين روز و در ساعات قبل و يا بعد از راهپيمايي خياباني، اعتراض خود را به دولت غيرقانوني و كودتايي احمدي نژاد و كشتار و به اسارت گرفتن فرزندان ملت و حمايت هاي برخي حكومت هاي خارجي ، خصوصا دولت روسيه از دولت كودتا اعلام نمايند.
با اميد به پيروزي كه بسيار نزديك است ، از همه دانشجويان سراسر كشور دعوت ميكنيم با سبز كردن صحن د انشگاه هايمان و شركت در تجمعات روز 13 آبان در صحن دانشگاه هاي سراسر كشور ، از جنبش سبز و رهبران اين جنبش آقايان موسوي و كروبي حمايت كنند.
كه داند كه فردا چه خواهد رسيد ز گيتي كه خواهد شدن ناپديد
كه را تاج اقبال بر سر نهد كه را رخت از خانه بر در نهد

No comments:

Post a Comment