Wednesday 18 May 2011

پیشنهاد شرم آور خاتمی؛ کمپین عذرخواهی از رهبر قاتل


محمد خاتمی رییس جمهور پیشین رژیم در بخشی از سخنان اخیر خود گفته است: "اگر ظلمی شده است که شده است، همه بیاییم عفو کنیم و به آینده نگاه کنیم. اگر به نظام و رهبری ظلم شده است به نفع آینده از آن چشم پوشی شود، و ملت هم بر ظلمی که بر او و فرزندانش رفته است می گذرد."
به گزارش دانشجو نیوز، این سخنان و اشاره خاتمی به "ظلمی که به نظام و رهبری شده" واکنش های فراوانی در فضای مجازی برانگیخته که در زیر به بخشی از آنها اشاره شده است.
نیک آهنگ کوثر در این باره در سایت "خودنویس" نوشته است: "خواندن چند باره این کلمات برای من اندکی دردناک بود. محمد خاتمی، سیاستمداری که مدعی تقلب در انتخابات ۸۸ نشد، و در برابر تقلب در انتخابات ۸۴ سکوت کرد (و به قول مهدی کروبی، درستی انتخابات ۸۴ را تایید کرده بود»، چند ماه به انتخابات مجلس مانده، به میدان می‌آید و خواهان چشم‌پوشی «ظلم»ی است که به رهبری و نظام شده، از مردم هم می‌خواهد که بخشنده باشند...چقدر زیبا! مادر «سهراب اعرابی»! لطفا به خاطر گل روی آقای خاتمی، قتل پسرت را فراموش کن...مادر «ندا»! چرا نظام مقدس را نمی‌بخشی؟ گناه دارند! فرزندان شکنجه شده مملکت! تبعیدی‌ها! آسیب‌دیده‌ها...ای کسانی که یقین دارید این نظام بر شما ظلم کرده! از مقام معظم رهبری پوزش بطلبید و طلب عفو کنید....ای زندانیان سیاسی گناه‌کار! چرا به نظام و رهبری ظلم کرده‌اید؟ خجالت هم حدی دارد! حالا اگر در زندان به شما سخت گذشته، چشم‌پوشی کنید تا ما دوباره به قدرت بازگردیم و شیرینی گاز «عسلویه» را از نو بچشیم..."
در سایت فیس بوک نیز صفحه ای با عنوان "کمپین عذر خواهی از رهبری" آغاز به کار کرده است که تعدادی از کاربران نظرات و درخواست بخشش خود را به اشتراک گذاشته اند.
یک کاربر در همین زمینه نوشته است:" اینجانب ...، برای اشغال بازداشتگاه کهریزک، اوین و حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی، واداشتن مامورین به ضرب و شتم اینجانب و درگیر کردن مقامات مسئول در دادگاه انقلاب برای تشکیل پرونده برای این بنده حقیر از مقام معظم رهبری پوزش می طلبم و عاجزانه تقاضا دارم این سرباز ولایت را با عطوفتی که خاض ایشان (معظم له) است، مورد عفو قرار دهند. سایه مقام معظم رهبری بر سر ملت شهید پرور مستدام باد!"
این گونه طنز نویسی ها به فراوان در سایت های مجازی به چشم می خورد.
وبلاگ "جمهوری ایرانی" در مطلبی با اشاره به این که "حالا متوجه می شوم که چرا موسوی و کروبی در حبس اند و خاتمی آزاد" مینویسد: "امروز به ناگاه به یاد بیانیه موسوی در مورد تحولات مصر و تونس افتادم بیانیه ای که در آن موسوی به کنایه خامنه ای را به فرعون تشبیه می کند و میگوید: "فراعنــه زمانی صـــــــــدای ملــــــــت را می شنوند که دیر شده است."
نویسنده این وبلاگ سپس خطاب به خاتمی میگوید: "سید! اگر می خواهی با مردم باشی راه وزیر فرهنگ خودت (عطالله مهاجرانی) را نرو!"
گفتنی است که در فضای مجازی ترانه هایی از خوانندگان و مداحان ایرانی که مضمون "طلب بخش" دارند نیز خطاب به رهبر جمهوری اسلامی به اشتراک گذاشته شده است. 

No comments:

Post a Comment