Friday 18 September 2009

حمله گروه فشار به خاتمي با سلاح سرد در راهپيمايي روز قدس/تكميلي/+توضيح سلام در خصوص عكس

سلام:يكي از معترضان خاتمي با در دست داشتن چاقو قصد تعرض به وي را داشت كه با دخالت تيم حفاظت خاتمي و گارد ويژه نيروي انتظامي نتوانست به هدف شوم خود برسد.

گروه‌هاي فشار به رئيس جمهور سابق كشورمان كه براي راهپيماايي روز قدس به ميان مردم آمده بود حمله و تعرض كردند.

به گزارش خبرنگار سلام سيد محمد خاتمي كه طبق سنوات گذشته در راهپيمااي روز قدس شركت كرد در بلوار كشاورز تقاطع فلسطين مورد حمله و تعرض حاميان دولت قرار گرفت.

گفتني است ابوالفضل شريعتمداري سردمدار حمله به خاتمي بود و چنيدن بار به خاتمي حمله كرد و موجب افتادن عمامه از سر خاتمي شد.

گزارش خبرنتگار سلام حاكي است پس از پياده شدن خاتمي ازاتومبيل شماري از افراد حاضر به سمت وي حمله ور شدند و شعار مرگ بر منافق عليه وي سر دادند كه در مقابل مردم حاضر در صحنه با شعار درود بر خاتمي از وي حمايت كردند.

بر اساس اين گزارش يكي از معترضان خاتمي با در دست داشتن چاقو قصد تعرض به وي را داشت كه با دخالت تيم حفاظت خاتمي و گارد ويژه نيروي انتظامي نتوانست به هدف شوم خود برسد.

اين گزارش حاكي است بر اثر فشار گروه حمله كننده، عمامه سيد محمد خاتمي چند بار از سر او افتاد كه در پي اين جو متنشنج و مسموم بر اساس صلاحديد تيم حفاظت خاتمي وي مجدد سوار بر اتوموبيل شد.

گفتني است گروه فشار قصد داشت با شعار مرگ بر منافق جو را متشنج كنند كه مردم حاضر در محل حادثه با شعارهايي در حمايت از خاتمي شعارهاي حاميان دولت را در نطفه خفه كردند.

همچنين لازم به يادآوري است عكس استفاده شده براي اين گزارش به دليل نبود گزارش تصويري از اين حادثه آرشيوي مي باشد و به محض رسيدن عكس مربوطه به حادثه امروز از آن استفاده خواهد شد.

No comments:

Post a Comment